عکاسی کودک
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
هترين عكس ها كودك خود را در اتليه عكاسي كودك نيل استوديو بگيريد

 

 

قطعا يكي از سخت ترين كارها در حيطه عكاسي كودك مواجهه شدن با كودكان خجالتي است.معمولا اين بچه ها به راحتي حاضر به عكس گرفتن نخواهند شد و راضي كردن انها براي اينكه فقط لحظاتي در مقابل دوربين شما قرار بگيرند بسيار دشوار و سخت به نظر مي رسد.براي يك عكاس كودك اين يك امر طبيعي است و بايد در اين مواقع با صبر و بردباري كامل بتواند با كودك مقابل به درستي ارتباط بر قرار نموده و او را راضي كند تا در مقابل لنز دوربينش قرار گيرد.آتليه عكاسي كودك نيل استوديو با بهه گيري از كادري مجرب در اين زمينه كار را براي شما راحتر از گذشته نموده است. اولا با دارا بودن محيطي سراسر از آرامش سعي كرده ايم تا به كودك شما حسي بي نظير دهيم تا بتواند در كمال آرامش به محيط جديد عادت كرده و احساس خجالت نكند.همچنين با استفاده از كادري دوره ديده و مجرب و صبور كه بارها و بارها با اين شرايط روبرو شده اند سعي نموده ايم تا در كمترين زمان ممكن ارتباطي صميمانه با كودك شما بر قرار نماييم تا در ادامه كار به مشكل كمتري بر بخوريم.

آتليه عكاسي كودك

 

وقتي شما مي خواهيد از بچه ها عكس بگيريد ، بعضي وقت ها با بچه هايي بسيار خجالتي برخورد مي كنيد كه به راحتي حاضر به گرفتن عكس نمي شوند و خودشان را پشت چيزي مخفي مي كنند. اين كار شما را سخت خواهد كرد و باعث مي شود كه نتوانيد عكس خوبي از آنها بگيريد. در اين مطلب به نكاتي اشاره خواهيم كرد كه شما با استفاده از آنها مي توانيد بر اين مشكل غلبه نماييد.معمولا زمانيكه ما با يك كودك خجالتي روبرو مي شويم  با توجه به شناخت اصول روانشناسي كودك سعي مي كنيم تا كمي از او فاصله گرفته و به كودك فضاي بيشتري دهيم.سعي خواهيم كرد تا براي كودك دلبند شما ايجاد علاقه كنيم تا بتواند احساس خوب و خوشايندي در محيط آتليه داشته باشد.

 

آتليه عكاسي كودك

هر چقدر هم كه با كودك مقابل فاصله سني داشته باشيد مهم نيست . در واقع اگر با احترام با طرف مقابل برخورد كرديد مي توان منتظر دريافت نتايجي قابل قبول بود.در آتليه تخصصي كودك با وجود كادري مجرب در اين زمينه كه به تمام اصول روانشاختي كودك اگاه هستند سعي خواهيم كرد تا با كودك شما وارد يك بحث شده و از اين طريق ارتباطي صميمانه با او برقرار نماييم.با سوال كردن از كودك و پرسيدن نظر وي باعث خواهيم شد تا با ما احساس راحتي بيشتري نمايد.

اگر به دنبال عكس هايي زيبا هستيد بايد بگذاريد تا كودكان ان چيزي كه هستند باشند و با هر چيزي كه دوست دارند عكس بگيرند.اينجوري آنها احساس راحتي بيشتري مي كنند و در نتيجه راحت مي توانيد به ادامه عكاسي خود مشغول شويد.

آتليه عكاسي كودك

 

مجموعه نيل استوديو با دارا بودن تجربه اي چند ساله در زمينه آتليه عكاسي كودك سعي نموده است تا محطي را فراهم نمايد تا در مدت حضور شما و كودك دلبندتان نهايت آرامش را تجربه نماييد.سعي كرده ايم تا با استفاده از دكورهايي بسيار طبيعي روحي تازه به عكس هاي شما دهيم.سعي نموده ايم تا تمام لوازم و ابزار الات موجود در دكورها را به گونه اي تهيه كنيم تا هيچ گونه آسيبي به كودك دلبند شما وارد نيايد.با استفاده از آخرين و مدرن ترين لوازم عكاسي همواره سعي كرده ايم تا بالاترين كيفيت ممكن را به مشتريان خود ارائه دهيم.

 

آتليه عكاسي كودك

در آتليه تخصصي كودك كادري مجرب و حرفه اي در مرحله نهايي با روتوش كردن و ويرايش عكس شما سعي خواهند كرد تا به بهترين نحو ممكن خروجي نهايي را  بسيار طبيعي و منطبق با خواسته هاي شما پياده سازي نمايند.همكاران ما جز با سابقه ترين عكاسان كودك در تهران به شمار مي روند كه هر كدام سابقه عكاسي از صدها مورد مختلف را در كارنامه خود دارند. شك نكنيد تمام تلاش مجموعه نيل استوديو بر اين است كه در نهايت رضايت خاطر شما عزيزان به صورت كامل جلب شود.در اين راه تلاش زيادي كرده ايم و اميدواريم با حضور گرم شما در آتليه عكاسي كودك نيل بتوانيم بهترين لحظات را برايتان رقم بزنيم.

آتليه عكاسي كودك

 

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه سي و يكم تير ۱۳۹۴ساعت 10:52  توسط   |  نظر بدهيد
زيباترين لحظات را براي شما خلق خواهيم كرد

 

 

 

هميشه عكاسي كودك نسبت به عكاسي با موضوعات ديگر از جذابيت هاي خاص خود برخوردار بوده است.عكاسي از نوزاداني شيرين و دوست داشتني كه با تعجب و بدون اينكه بدانند داريم چه كار مي كنيم به لنز دوربين نگاه مي كنند و همين  حالات و رفتار عجيب و غريب انها باعث مي شود تا عكس هايي زيبا و فوق العاده خلق شوند.قطعا در كنار اينكه بايد از تكنيك هاي عكاسي  كودكان شناخت كافي داشته باشيد بايد چاشني صبر و حوصله را نيز به كار خود اضافه كنيد.كودكان با توجه به عدم شناخت كاري كه انجام مي دهيم ممكن است هر لحظه با توجه به روحيه حساس خود  بي قراري هاي مختلفي انجام دهند و اين امر كار را براي عكاس سخت تر خواهد كرد. عكاس حرفه اي بايد در مدت  زمان كوتاه بتواند ارتباط خوب و صميمانه اي با كودك بر قرار نمايد تا در كمال آرامش بتواند به وظيفه خود عمل كند.

عكاسي كودك

 

يكي از مهمترين شروط موفقت در عكاسي كودك قطعا شكار لحظه هاي خاص از حالات زيباي كودك است. كودكان معمولا با با حالات بسيار شيرين و پز ها دلبرانه اين شرايط را براي عكاس مهيا خواهند كرد و اين عكاس است كه بايد مانند عقابي تيز بين به شكار بهترين لحظه ها بپردازد.گاهي لازم است تا عكاس با شكلك ها و حركاتي كه انجام مي هد كودك را وا دارد تا حالات و پز هاي خود را تغيير دهد. به هر حال بايد قبول كرد با تمام سختي هايي كه ممكن است حرفه عكاسي كودك داشته باشد قطعا شيريني ها و زيبايي هاي خاص خود را نيز به همراه دارد.

اگر امور مربوط به عكاسي در يك آتليه تخصصي كودك انجام پذيرد با توجه به زير ساخت هاي موجود كه براي اين كار فراهم شده است قطعا شاهد عكس هاي زيباتر و با كيفيت تري خواهيم بود.مثلا داشتن  تخصص لازم در نور پردازي باعث مي گردد تا كيفيت و زيبايي عكس هاي گرفته شده دو چندان شود.از آنجايي كه نوزاد ممكن است بسيار زود خسته شود و به بهانه گرفتن مشغول شود پس بايد عكاس در سريع ترين زمان ممكن و با هوشياري بالا به شكار لحظه ها بپردازد و در مدت زماني كوتاه بهترين آثار را خلق نمايد.

عكاسي كودك

 

ما سعي كرده ايم تا در آتليه عكاسي كودك نيل استوديو محيطي كاملا آرام و دوست داشتني را چه براي كودكان و چه براي والدين آنها پديد آوريم.سعي كرده ايم تا با موزيكي كودكانه و رنگ پردازي بسيار زيبا و آرامش بخش فضايي را ايجاد كنيم تا كودكان در ان احساس رضايت كامل داشته باشند.معمولا كودكان با ديدن محيطي با نور پردازي و رنگ آميزي جديد و ديدن افراد غريبه ممكن است كمي بي قراري كنند كه اين امر كاملا طبيعي بوده و با كمي گذشت زمان به آن عادت خواهند كرد.

گاهي اوقات زماني كه والدين به آتليه مراجعه مي كنند شاهد هستيم كه كودكان در خواب مي باشند. در اين زمان بهترين موقع براي گرفتن عكس هاي كودك در خواب است. البته به شرط داشتن لباسي مناسب مي توان با توجه به خواب بودن كودك در كمال آرامش مشغول به گرفتن عكس هاي زيبا شد. البته معمولا بهترني عكس هايي كه از كودكان در زمان خواب گرفته مي شود اگر در طول دوره ۲۰ روزگي تا ۱٫۵ ماهگي باشد از جذابيت و زيبايي بسيار زيبايي برخوردار خواهد بود.

عكاسي كودك

 

اگر بخواهيم كمي از سختي هاي عكاسي كودك بگوييم مي توان به موارد زير اشاره كرد :

گاهيي با كودكاني خجالتي روبرو مي شويم كه  تا با محيط آتليه اشنا شوند ممكن است كمي زمان ببرد.

گاهي به اقتضاي سن كودك با لجبازي هاي عجيب و غريب او روبرو خواهيم شد كه اين امر هم كاملا طبيعي خواهد بود.

 

بر اين معتقد هستيم كه زيبايي عكس هاي كودكانه در واقع به اين خاطر است كه انها از ژست هاي كاملا طبيعي خود استفاده مي كنند.بي آنكه نياز باشد بگوييم ژستي خاص بگيرند.تنها زماني كه كودك دلبند شما در خواب باشد ما با تغيير حالاتي در نحوه خوابيدن انها سعي مي كنيم ژست هايي زيبا و دوست داشتني به انها دهيم تا عكس هايي زيبا و جذاب گرفته شوند.براي آنكه خنده كودكان طبيعي تر باشد هيچ گاه به انها نمي گوييم كه براي ما بخندند.بلكه سعي مي كمنيم تا با حركات و رفتارهاي خودمان آنها را به خنده وا داريم كه در اين صورت مي توان شاهد لحظات و صحنه هاي بسيار زيبايي بود.

با توجه به امكانات و زير ساخت هاي مناسب و تخصصي كه در آتليه نيل استوديو براي شما فراهم كرده ايم قطعا عكاسي كودك در اين محيط نسبت به محيط خانه بسيار تخصصي تر و راحت تر صورت مي پذيرد و در نهايت كيفيت عكس هاي گرفته شده در اتليه ما به مراتب بالاتر از زماني است كه در محيط خانه گرفته خواهد شد.معمولا بهترين عكس هاي خواب از نوزادان ۲۰ روز به بالا تا نهاياتا ۵ ماهه گرفته مي شود.چرا كه هر چقدر سن نوزاد بالا تر مي رود در واقع خواباندن انها در هر محيطي دشوار تر شده و خواب انها نيز بسيار سبك تر از قبل خواهد شد.

عكاسي كودك

 

در نهايت سعي كرده ايم تا با فراهم آوردن محيطي كاملا شاد و صميمي و آرامش بخش شرايطي را فراهم نماييم تا كودك دلبند شما نهايت راحتي را احساس نمايد و بتوانمي بهترين و زيباترين عكس ها را از او در لحظات مختلف بگيريم.

با توجه به ميزان سفارش مشتريان عزيز گالري آتليه عكاسي كودك نيل استوديو هدايا و اشناتيون هايي را براي شما عزيزان در نظر گرفته است كه مي توانيد با توجه به ميزان سفارش خود از اين امكان ما نيز بهره مند شويد.همچنين اگر شما درخواست مونتاژ هاي كامپيوتري را از ما داشته باشيد آنرا به بهترين شكل  برايتان انجام خواهيم داد.پيشنهاد مي كنيم در اين زمينه و براي دريافت اطلاعات بيشتر حتما از بخش تماس با ما سايت با ما تماس گرفته و اطلاعات دقيق تري را دريافت نماييد.

پيشنهاد مي كنيم حتما براي ديدن نمونه هاي بيشتر از عكاسي كودك به گالري سايت مراجعه نموده و از تمامي عكس هاي گرفته شده ديدن نماييد.براي دريافت اطلاعاتي همچون ساعات مراجعه و قيمت تمام شده كار مي توانيد با ما همين الان تماس بگيريد.

عكاسي كودك

 

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه سي و يكم تير ۱۳۹۴ساعت 10:52  توسط   |  نظر بدهيد
عكس هايي زيبا در آتليه تخصصي كودك نيل استوديو

 

 

با افتخار اعلام مي داريم كه آتليه تخصصي كودك نيل استوديو در تمام ايام هفته پذيراي حضور گرم شما عزيزان مي باشد.در زير مي خواهيم به چند برتري استفاده از اتليه نيل استوديو نسبت به ساير رقبا بپردازيم :

۱-نيل استوديو يك آتليه تمام تخصي صرفا براي كودكان بوده و تمام زير ساخت هاي به كار رفته در آن بر اين اساس طراحي و ساخته شده است.تجهيزات به كار رفته و تمام دكورها متناسب با كودكان مي باشد.

۲-چون اكثر كودكان در حالت لخت عكس مي گيرند بنابر اين از تجهيزات گرمايشي مناسب ي در استوديو استفاده شده تا كودك دلبند شما در طول مدتي كه در حال عكس گرفتن است دچار سرما خوردگي نشود.

آتليه تخصصي كودك

 

3-در كف تمام محيط آتليه از كف پوش هايي استفاده كرده ايم كه امكان آسيب ديدن كودك شما را به هر دليل از بين مي برد و اگر كودكتان اتفاقي بروي زمين خورد  هيچگونه آسيبي به آن نخواهد رسيد.

۴-از مهمترين خصوصيات آتليه تخصصي كودك نيل استوديو وجود دكورهاي كاملا طبيعي است كه همين امر باعث شده روحي تازه به عكس هاي شما دهد.

۵-بهترين اديتورها در كادر فني ما قرار دارند تا عكس هاي شما را اگر نياز بود در محيط فتوشاپ به صورت كاملا حرفه اي اديت و ويرايش نمايند.

۶-چون عكاسي كودك نياز به اسباب و لوازم خاصي دارد سعي كرده ايم تا كليه لوازم مورد نياز را تهيه و به صورت رايگان رد استوديو قرار دهيم.از جمله انواع لباس ها و كلاه ها و اسباب بازي ها و ساير لوازم تزييني جزيي از اين لوازم هستند.

 

آتليه تخصصي كودك

معمولا عكاسي كودك داراي سختي هاي خاص خود است.بايد بتوانيد با كودك مقابلتان به هر نحو كه شده در اين فرصت كوتاه ارتباطي صميمانه بر قرار نماييد تا در نهايت بتوانيد عكس هايي با كيفيت  و زيبا از او بگيريد. البته شما بايد شكارچي خوبي باشيد تا بهترين لحظات را شكار نماييد.يك عكاس كودك درست مانند يك عكاس خبري بايد منتظر لحظه اي ناب باشد تا بتواند بهترين لحظه را به ثبت برساند.آتليه عكاسي كودك نيل استوديو نيز با استفاده از كادري مجرب كه هر كدام تجربه عكاسي از كودكان را در صدها مورد در كارنامه خود دارند سعي نموده تا در نهايت بهترين خروجي را به مشتريان خود دهد.

 

آتليه تخصصي كودك

وجود زير ساخت هاي تخصصي مورد نياز  و افرادي متخصص باعث شده است تا در نهايت بتوانيم عكس هايي زيبا و منحصر به فرد را به مشتريان خود ارائه دهيم.شما عزيزان جهت دريافت اطلاعات بيشتر و زمان هاي مراجعه به استوديو مي توانيد از بخش تماس با ما سايت با ما در ارتباط باشيد.

در ضمن هديه اي ويزه كه براي تمام مشتريان خود در نظر گرفته ايم اين است كه بر اساس ميزان سفارشي كه به ما مي دهند برايشان تخفيف مناسبيدر نظر خواهيم گرفت.مي توانيد جهت تماشاي نمونه كارهاي ما به بخش گالري مراجعه نماييد و از عكس هاي گرفته شده توسط ما ديدن نماييد.





:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیر اکبر
ت : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی